Szkolenie zamknięte - EKOKobiety 2021

Drogie EKO-Kobiety, ograniczenia sanitarne i niebezpieczeństwo zarażenia się koronawirusem uniemożliwiły nam w tym roku organizację w siedzibie naszej firmy corocznego spotkania z naszymi wyjątkowymi Klientkami i Podwykonawczyniami. Chcąc jednak podtrzymać tradycje i dobre relacje, postanowiliśmy w niekonwencjonalnej formie, w przestrzeni wirtualnej, przekazać Paniom to, co przygotowaliśmy na tegoroczne wydarzenie.

W programie spotkania mamy przygotowaną dawkę wiedzy z zakresu samodoskonalenia się (Anna Buchta), o makijażu „w okienku” (Emilia Waligóra) oraz o tym, jak zadbać o zdrową formę fizyczną w czasach pandemii i nie tylko (Paulina Pławsiuk i Krzysztof Matyszczak). Nasi prelegenci w zamieszczonych poniżej filmikach i plikach zaprezentują wyżej wymienione tematy. Mamy nadzieję, że ta forma również przypadnie Paniom do gustu i doda inspiracji do pozytywnych zmian w życiu biznesowym oraz prywatnym.

1. Twoje piękno jest w Twojej głowie (Anna Buchta)

 

„To czy jesteś dla innych inspiracją, czy Twoja osobowość „świeci” pięknym blaskiem, czy ludzie chętnie przebywają w Twoim towarzystwie, to zależy tylko od Ciebie. Dzisiaj  zadam Tobie kilka pytań, przekażę parę wskazówek i mam nadzieję zainspiruję Ciebie do zmian.”

 

 


 

2. Jak pięknie wyglądać na spotkaniach on-line (Emilia Waligóra)

 

Często kilka minut poświęcone na pielęgnację i makijaż pozwala lepiej wydobyć naturalne piękno, które drzemie w każdej z nas. Na filmie poniżej pokażę, jak w kilku prostych krokach można przygotować się, do występowania w okienku i nie tylko.

 

 

Zapraszam serdecznie do kontaktu i umówienia się na spotkanie.
Na stronie >> Mary Kay | Emilia Waligóra można zapoznać się bliżej z oferowanymi przeze mnie produktami, jak również dokonać ich zakupu. W filmie użyte zostały kosmetyki z poniższej listy:

 


 

3. Jak dbać o zdrowie w czasach pandemii i nie tylko (Paulina Pławsiuk i Krzysztof Matyszczak)

 

Jesteśmy dwójką zakręconych ludzi na punkcie gotowania i sportu – oboje jesteśmy trenerami personalnymi i medycznymi. Na instagramie prowadzimy konto kulinarne @jak_ziemniaki_beda_miekkie >> zobacz inspirujące przepisy. Poznajcie naszą historię, a my pokażemy jak w codziennym zabieganiu zorganizować sobie plan dnia oraz odżywiania i nie mówić „znowu mi się nie udało” albo „nie mam na to czasu”. Opowiemy o znaczeniu treningów i diety oraz dlaczego warto badać swój organizm oraz kiedy wyniki wykonanych badań mogą nie odzwierciedlać rzeczywistości.

Zapraszamy do naszego świata.

 

 

PODSUMOWUJĄC…

Jedzonko:

1. Wybierz jeden dzień w tygodniu (najlepiej weekendowy) i zaplanuj rozkład posiłków.
2. Zrób jednorazowe większe zakupy – na bieżąco kupuj tylko warzywa, owoce, pieczywo.
3. Daną potrawę przygotuj w większej ilości i nie bój się jej zamrozić.
4. Angażuj domowników w przygotowanie planu na tydzień, zakupy i pracę w kuchni.
5. Organizuj sam proces gotowania – zaczynaj od tego, co wymaga najdłuższej obróbki.
6. Zawsze miej pod ręką to, czego używasz najczęściej – nie upychaj wszystkiego w szafkach ;).

 

Treningi i dieta:

1. Zanim zaczniesz – skonsultuj tą decyzję z kompetentną osobą – trener, fizjoterapeuta (nie masz obowiązku od razu wykupić pakietu treningów 😉 ).
2. Nie musisz ćwiczyć tylko na siłowni, w domu masz mnóstwo rzeczy, które możesz wykorzystać.
3. Zaplanuj w ciągu dnia godzinkę na Twoją aktywność (3-4x w tygodniu) – spacer, trening, basen. Niech Twoja rodzina wie, że to czas dla Ciebie.
4. Reaguj, jeśli jakieś ćwiczenie powoduje u Ciebie jakikolwiek dyskomfort.
5. Nie porywaj się od razu na duże obciążenia – pamiętaj – bez pośpiechu.
6. Jeśli już jesteś aktywna, pamiętaj, że nie należy robić nic na siłę. Gorszy dzień? Odpocznij.
7. Przed miesiączką możesz pozwolić sobie na małe odstępstwo od diety – wtedy organizm potrzebuje nieco więcej energii.
8. Dopasuj swoją dietę do tego jak żyjesz – MNIEJ NIE ZNACZY LEPIEJ! Zwróć się do kogoś, kto pomoże Ci dobrać odpowiedni plan.
9. Kombinuj w kuchni – staraj się jeść różnorodnie i pamiętaj, że obiad bez mięcha też może być pełnowartościowy – ucz tego swoją rodzinę.

 

Badania:

1. Rób podstawowe badania przynajmniej 3x w roku i częściej, jeśli są jakieś pobudki ku temu (morfologia z rozmazem, OB., badanie ogólne moczu, hormony tarczycy, lipidogram, stężenie glukozy na czczo).
2. Podpytaj, jak przygotować się do badania, zanim na nie pójdziesz.
3. Nie szukaj odpowiedzi u Wujka Google – interpretację wyników zostaw fachowcom.
4. Nie rób badań w trakcie lub chwilę po miesiączce. Odczekaj przynajmniej 5dni.
5. Jeśli masz możliwość konsultuj badania również z trenerem lub dietetykiem.
6. To, co zjadłaś i wypiłaś dzień przed pobraniem krwi ma wpływ na wyniki – nie zmieniaj drastycznie diety przed badaniem.
7. Nie wykonuj przed intensywnego treningu (sprzątanie całego domu to też duży wysiłek 😉 ).
8. Nie panikuj, jeśli coś wyjdzie nie tak – każdy wynik należy potwierdzić po raz drugi.

 

Poniżej w pdf’ie do pobrania zestawienie naszych powyższych porady, a także kilka ciekawych przepisów:

>> Jak-zadbać-o-siebie-w-okresie-pandemii_EKOKOBIETY2021

 


 

Dziękujemy za uwagę. Mamy nadzieję, że wirtualnie spędziły Panie z nami miło czas.
Życzymy wszystkiego dobrego i zawsze zapraszamy na dobrą kawę do naszej siedziby.

Anna Buchta

Od 2003 roku jestem Trenerem Zarządzania, posiadam Międzynarodowy Certyfikat Trenera i Doradcy wg brytyjskiego standardu BTEC. Mam 32-letnie doświadczenie menedżerskie w zarządzaniu spółką prawa handlowego, wspieram kadrę poprzez szkolenia zawodowe, rozwojowe oraz mentoring.

Prywatnie jestem life-coachem. Prowadzę szkolenia m.in. z Komunikacji, Budowania własnego wizerunku czy Sztuki rozmowy z Klientem oraz Doradztwo dla klientów biznesowych i indywidualnych.

Emilia Waligóra

Od pięciu lat jestem niezależną konsultantką Mary Kay, doradcą do spraw piękna oraz sprzedaję kosmetyki, które dobieram pod indywidualne potrzeby klientki. Niebywałą radość sprawiają mi spotkania z kobietami, które odkrywają siebie na nowo, a na ich twarzach maluje się uśmiech. Moją pasją jest make up. Uczestniczę w szkoleniach z rozwoju osobistego – „Alchemia umysłu”, ucząc się o typach osobowości, jak również w szkoleniach wizażowych u takich mistrzów, jak Kamil Nejman i Robert Bielski.

Prywatnie jestem mamą dwóch synów. Lubię spacery i kontakt z naturą.

Paulina Pławsiuk

Od 2019 roku jestem certyfikowanym trener medyczny oraz trener personalny. Prowadzę również zajęcia z zakresu treningu funkcjonalnego, mające na celu kształtowanie u uczestników właściwych wzorców ruchowych. Ukończyłam studiów medyczne na kierunku diagnostyki laboratoryjnej. Uwielbiam gotować i eksperymentować w kuchni.

Jestem fanką biegów przeszkodowych i wszelkich form aktywności plenerowych.

Zobacz krótki film, jak prowadzę trening

Krzysztof Matyszczak

Od 2018 roku jestem certyfikowanym trenerem medycznym oraz trenerem personalnym. Pasjonują mnie sporty wytrzymałościowe (bieganie po górach, wiosłowanie). Do tego jestem zapalonym kucharzem, który przejawia skłonności do cukiernictwa. Wraz z Pauliną prowadzimy kulinarne konto na instagramie, gdzie prezentujemy jak w prosty sposób stworzyć coś pysznego i wartościowego do zjedzenia.

Do życia podchodzę z lekką głową i uśmiechem na ustach.

Dokumentacje środowiskowe - ikona

Dokumentacje
środowiskowe

Więcej
Doradztwo i eko-outsourcing - ikona

Doradztwo
i EKO–consulting

Więcej
EKO-przeglądy, audyty, ISO - ikona

EKO-audyty
i EKO-przeglądy

Więcej
Monitoring stanu środowiska - ikona

Monitoring
stanu środowiska

Więcej

Szkolenia
i rozwój

Więcej
Rekultywacje i remediacje - ikona

Rekultywacje
i remediacje

Więcej
BHP i P. POŻ. - ikona

BHP
i P. POŻ

Więcej
Sorbenty, Zestawy awaryjne - ikona

Sprzedaż
sorbentów

Więcej