Jesteś tutaj

Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta

Współpraca

Poszukujemy do współpracy osób
z doświadczeniem w sporządzaniu ekspertyz z zakresu ochrony środowiska:

Specjalista ds. ochrony przyrody

Ekspert ds. Ochrony Środowiska

Praktyki i staże

Oferujemy pierwszy start na rynku pracy i zdobycie doświadczenia.

 

więcej »

Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta

Opis stanowiska: 
• Telefoniczna obsługa Klienta
• Obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów
• Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych u Klientów
• Wsparcie działu szkoleń przy organizacji szkoleń oraz eventów

Wymagania: 
• Mile widziane doświadczenie jako telemarketer, telesprzedawca w call center, sprzedawca telefoniczny lub przedstawiciel handlowy 
• Wysokie umiejętności interpersonalne 
• Umiejętności sprzedażowe – umiejętność prezentacji i budowania skutecznej argumentacji handlowej 
• Płynność wypowiedzi – dobra dykcja
• Wykształcenie min. średnie
• Czynne prawo jazdy kat. B

Oferta: 
• Wdrożenie pracownika do pracy - szkolenie 
• Umowa o pracę 
• Praca od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach 
• Niezbędne narzędzia pracy – komputer, baza firm do obsługi 
• Dalsze szkolenia produktowe i sprzedażowe 
• Możliwość rozwoju i awansu w strukturze działu szkoleń

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres mailowy ekologus@ekologus.pl
Informujemy iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97( Dz. U. Nr 133 poz. 883)”