Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta

Opis stanowiska:

  • Telefoniczna obsługa Klienta;
  • Obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów;
  • Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych u Klientów;
  • Wsparcie działu szkoleń przy organizacji szkoleń oraz eventów.

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie jako telemarketer, telesprzedawca w call center, sprzedawca telefoniczny lub przedstawiciel handlowy;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne;
  • Umiejętności sprzedażowe – umiejętność prezentacji i budowania skutecznej argumentacji handlowej;
  • Płynność wypowiedzi – dobra dykcja;
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferta:

  • Wdrożenie pracownika do pracy – szkolenie;
  • Umowa o pracę;
  • Praca od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach;
  • Niezbędne narzędzia pracy – komputer, baza firm do obsługi;
  • Dalsze szkolenia produktowe i sprzedażowe;
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturze działu szkoleń.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres mailowy ekologus@ekologus.pl.

Informujemy iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97( Dz. U. Nr 133 poz. 883)”